završni rad
Oglašavanje na društvenim mrežama

Robert Zeljak (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovOglašavanje na društvenim mrežama
AutorRobert Zeljak
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Danas u suvremenom svijetu, svatko je, bilo da se radi o pojedincu, poduzeću, instituciji ili državnoj agenciji, pod manjim ili većim utjecajemoglašavanja ili nekog drugog oblika marketinške komunikacije. Oglašavačke kampanje se koriste za postizanje komunikacijskih učinaka, prodaju proizvoda promoviranja institucija, društveno korisnih događaja, političkih kandidata i programa te oglašavanja s razlogom (npr. Borbe protiv SIDE, pomoći potrebitima, očuvanju okoliša i sl.) Oglašavanje je još uvijek vodeći oblik komunikacije u kojemo se stvaraju poznata imena prodavača, kreatora, agencijai medija. Potrošači su, s druge strane, često na udaru oglašavanja koje je izvan granica prihvatljivoga u pojedinim kulturnim sredinama. Konačno, možemo reći da oglašavanje predstavlja plaćeni, masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Danas se društvene mreže su sve utjecajnije te im iz dana u dan raste broj korisnika diljem svijeta, zbog čega su mnoga poduzeća prepoznala važnost društvenih mreža u oglašavanju, te su iskoristili takvu vrstu oglašavanja što je rezultiralo uspješnijim poslovanjem. Primjer uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama prikazan je na primjeru marke Ožujsko Pivo, koja je uspješno primijenila oglašavanje putem Facebook stranice te postigla veliki uspjeh.
Ključne riječioglašavanje
Povjerenstvo za obranuRobert Geček
Mario Periša
Darijo Čerepinko
Dragan Matković
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-07
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:636893
PohranioJasna Kosić