University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Šarušić, I. (2024). Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske (Postgraduate specialist thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, Ivan. "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske." Postgraduate specialist thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, Ivan. "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske." Postgraduate specialist thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, I. (2024). 'Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske', Postgraduate specialist thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić I. Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske [Postgraduate specialist thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
I. Šarušić, "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske", Postgraduate specialist thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078