Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Šarušić, I. (2024). Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske (Završni specijalistički). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, Ivan. "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske." Završni specijalistički, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, Ivan. "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske." Završni specijalistički, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić, I. (2024). 'Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske', Završni specijalistički, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
Šarušić I. Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske [Završni specijalistički]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078
I. Šarušić, "Utjecaj digitalnih marketinških kanala na poslovanje poduzeća u građevinskom sektoru Republike Hrvatske", Završni specijalistički, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618078