master's thesis
Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća

Gazdek, Patricia
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Gazdek, P. (2024). Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

Gazdek, Patricia. "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

Gazdek, P. (2024). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

Gazdek P. Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

P. Gazdek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja za imidž poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:757477

Please login to the repository to save this object to your list.