University North University centre Varaždin Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document
Jarnjak, P. (2024). Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, P. (2024). 'Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak P. Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
P. Jarnjak, "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269