Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Jarnjak, P. (2024). Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, Patrik. "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak, P. (2024). 'Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
Jarnjak P. Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269
P. Jarnjak, "Analiza strategija digitalnih komunikacija vodećih gaming kompanija u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:562269