master's thesis
Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji

Pofuk, Maja
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Pofuk, M. (2017). Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, Maja. "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk, M. (2017). 'Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji', Master's thesis, University North, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Pofuk M. Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

M. Pofuk, "Elementi osjetilnog marketinga i njihov utjecaj na ponašanje potrošača pri kupnji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:080808

Please login to the repository to save this object to your list.