master's thesis
Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin

Herman, Daniel
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Herman, D. (2017). Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, Daniel. "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, Daniel. "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman, D. (2017). 'Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Herman D. Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

D. Herman, "Važnost odnosa s javnostima i društveno odgovornog poslovanja u turističkom sektoru na primjeru LifeClass Termi Sveti Martin", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:371915

Please login to the repository to save this object to your list.