University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Vatrov, M. H. (2017). Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, M. H. (2017). 'Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji', Undergraduate thesis, University North, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov MH. Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
M. H. Vatrov, "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674