undergraduate thesis
Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji

Vatrov, Mirko Hrvoje
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Vatrov, M. H. (2017). Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, M. H. (2017). 'Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji', Undergraduate thesis, University North, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov MH. Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

M. H. Vatrov, "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Please login to the repository to save this object to your list.