master's thesis
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Topolnjak, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 09 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2025 April 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.