master's thesis
Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama

Martinčević, Ela
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Please login to the repository to save this object to your list.