University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Stanek, V. (2019). Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, V. (2019). 'Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata', Master's thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek V. Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
V. Stanek, "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261