University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Sokač, M. (2020). Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, M. (2020). 'Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba', Master's thesis, University North, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač M. Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
M. Sokač, "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660