University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Jurinjak, A. (2020). Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, A. (2020). 'Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća', Undergraduate thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak A. Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
A. Jurinjak, "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471