University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Babić, T. (2020). Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić, T. (2020). 'Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba', Undergraduate thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
Babić T. Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127
T. Babić, "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127