master's thesis
Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda

Čopec, Irena
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Čopec, I. (2021). Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

Čopec, I. (2021). 'Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 26 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

Čopec I. Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2021 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

I. Čopec, "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761

Please login to the repository to save this object to your list.