University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Ilić, M. (2021). Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, M. (2021). 'Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić M. Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
M. Ilić, "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184