University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Mandarić, D. (2021). Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462
Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462
Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462
Mandarić, D. (2021). 'Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462
Mandarić D. Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462
D. Mandarić, "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462