master's thesis
Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda

Mandarić, Doroteja
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Mandarić, D. (2021). Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, D. (2021). 'Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 25 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić D. Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

D. Mandarić, "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Please login to the repository to save this object to your list.