prikaz prve stranice dokumenta Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca
No public access
master's thesis
Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca

Šantalab, Goran
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Šantalab, G. (2016). Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab, G. (2016). 'Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca', Master's thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Šantalab G. Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

G. Šantalab, "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153

Please login to the repository to save this object to your list.