University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Magdić, A. (2021). Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, A. (2021). 'Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić A. Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
A. Magdić, "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154