master's thesis
Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu

Šnajcer, Sonja
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Šnajcer, S. (2022). Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

Šnajcer, Sonja. "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

Šnajcer, Sonja. "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

Šnajcer, S. (2022). 'Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

Šnajcer S. Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

S. Šnajcer, "Utjecaj fotografije proizvoda od 360° na internet trgovinu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864922

Please login to the repository to save this object to your list.