Abstract | Danas u suvremenom svijetu, svatko je, bilo da se radi o pojedincu, poduzeću,
instituciji ili državnoj agenciji, pod manjim ili većim utjecajemoglašavanja ili nekog drugog
oblika marketinške komunikacije. Oglašavačke kampanje se koriste za postizanje
komunikacijskih učinaka, prodaju proizvoda promoviranja institucija, društveno korisnih
događaja, političkih kandidata i programa te oglašavanja s razlogom (npr. Borbe protiv SIDE,
pomoći potrebitima, očuvanju okoliša i sl.)
Oglašavanje je još uvijek vodeći oblik komunikacije u kojemo se stvaraju poznata
imena prodavača, kreatora, agencijai medija. Potrošači su, s druge strane, često na udaru
oglašavanja koje je izvan granica prihvatljivoga u pojedinim kulturnim sredinama.
Konačno, možemo reći da oglašavanje predstavlja plaćeni, masovni oblik
komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog
kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu.
Danas se društvene mreže su sve utjecajnije te im iz dana u dan raste broj korisnika
diljem svijeta, zbog čega su mnoga poduzeća prepoznala važnost društvenih mreža u
oglašavanju, te su iskoristili takvu vrstu oglašavanja što je rezultiralo uspješnijim
poslovanjem. Primjer uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama prikazan je na primjeru
marke Ožujsko Pivo, koja je uspješno primijenila oglašavanje putem Facebook stranice te
postigla veliki uspjeh. |