University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Lazar, A. (2022). Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528
Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528
Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528
Lazar, A. (2022). 'Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača', Master's thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528
Lazar A. Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528
A. Lazar, "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528