master's thesis
Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača

Lazar, Anita
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Lazar, A. (2022). Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, A. (2022). 'Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača', Master's thesis, University North, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar A. Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

A. Lazar, "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Please login to the repository to save this object to your list.