University North University centre Varaždin Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document
Perhaj, H. (2023). Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, H. (2023). 'Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, University North, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj H. Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
H. Perhaj, "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034