Title Dizajn i primjena vizualnog identiteta studija Millstone
Title (english) Design and implementation of the Millstone studio visual identity
Author Katarina Horvat
Mentor Robert Geček (mentor)
Committee member Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Committee member Robert Geček (član povjerenstva)
Committee member Predrag Krobot (član povjerenstva)
Granter University North (University centre Varaždin) (Department of Multimedia, Design and Application) Koprivnica
Defense date and country 2023-09-25, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline TECHNICAL SCIENCES Graphic Technology Processes of Graphic Reproduction
Abstract Vizualni identitet predstavlja sređeni sustav vizualne prezentacije, a tvori ga skup
definiranih grafičkih smjernica. Uloga vizualnog identiteta je da javnosti na dosljedan način
predstavlja korporaciju, proizvod ili uslugu radi prenošenja vrijednosti i značenja brenda.
Vizualni identitet koristi se u tiskanim i digitalnim medijima te se smatra vrijednim sredstvom
komunikacije, oglašavanja, promidžbe i stvaranja cjelokupnog imidža. Uloga dizajnera je da
stvori vizualni identitet koji će korporaciju, brend, proizvod ili uslugu, učiniti prepoznatljivim
široj javnosti, a prepoznatljiv identitet neophodan je kako bi krajnji korisnik prepoznao brend i
odlučio se na konzumaciju proizvoda i/ili usluga. Vizualni identitet spada pod pojam grafičkog
dizajna, a sastoji se od: knjige grafičkih standarda, loga, logotipa, tipografije i sustava boja.
Logotip se sastoji od znaka i tipografsko stiliziranog rješenja naziva korporacije, a može
zamijeniti znak ili se s njim upotpunjavati. Kreiran je od postojećih fontova ili je nastao kao
produkt unikatno dizajniranih slova te se prema logotipu određuje paleta boja cjelokupnog
vizualnog identiteta. Prema vrsti oblikovanja, logotipe dijelimo na tipografske, slikovni
znak/ikonu, apstraktni logo, maskotu, amblem i kombinirani znak. Uspješnost i atraktivnost
vizualnog identiteta postiže se dosljednom komunikacijom i primjenom u svim aspektima
komunikacije s krajnjim korisnicima. Nakon definiranja svih elemenata vizualnog identiteta,
kreiraju se sredstva komunikacije. Važno je da sva sredstva komunikacije sadrže isti identitet
kako bi bilo vidljivo da pripadaju istom brendu.
Završni rad sastoji se od teorijskog i praktičnog djela. Teorijski dio završnog rada opisuje
pojam grafičkog dizajna, vizualnog identiteta i uloga vizualnog identiteta u komuniciranju. S
druge strane, praktični dio rada obuhvaća dizajn vizualnog identiteta Studija Millstone i njegovu
opću primjena na sredstva komunikacije.
Abstract (english) The visual identity represents an ordered system of visual presentation, and it is formed
by a set of defined graphic guidelines. The role of the visual identity is to present the
corporation, product or service to the public in a consistent way in order to convey the value and
meaning of the brand. Visual identity is used in print and digital media and is considered a
valuable means of communication, advertising, publicity and creating an overall image. The role
of the designer is to create a visual identity that will make the corporation, brand, product or
service recognizable to the general public, and a recognizable identity is necessary for the end
user to recognize the brand and decide to consume the product and/or service. Visual identity
falls under the term graphic design, and consists of: a book of graphic standards, logos,
typography, and color systems. The logo consists of a sign and a typographically stylized
solution of the corporation's name, and it can replace the sign or complement it. It was created
from existing fonts or was created as a product of uniquely designed letters, and the color palette
of the overall visual identity is determined according to the logo. According to the type of
design, logos are divided into typographic, pictorial sign/icon, abstract logo, mascot, emblem and
combined sign. The success and attractiveness of the visual identity is achieved through
consistent communication and application in all aspects of communication with end users. After
defining all the elements of the visual identity, means of communication are created. It is
important that all means of communication contain the same identity so that it is visible that they
belong to the same brand.
Final thesis is consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part of the
final thesis describes the concept of graphic design, visual identity and the role of visual identity
in communication. On the other hand, the practical part of final thesis includes design of the
Studio Millstone's visual identity and its general application to means of communication.
Keywords
grafički dizajn
trendovi grafičkog dizajna
vizualni identitet
vizualna komunikacija
knjiga grafičkih standarda
sredstva komunikacije
Keywords (english)
graphic design
graphic design trends
visual identity
visual communication
book of graphic standards
means of communication
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:122:788500
Study programme Title: Graphical Studies: Multimedia, Design and Application Study programme type: professional Study level: undergraduate Academic / professional title: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2023-10-31 10:16:32