University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Pirak Šepak, E. (2023). Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756
Pirak Šepak, Erika. "Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756
Pirak Šepak, Erika. "Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756
Pirak Šepak, E. (2023). 'Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu', Master's thesis, University North, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756
Pirak Šepak E. Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756
E. Pirak Šepak, "Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:745756