University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Rodeš, R. (2024). Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, R. (2024). 'Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga', Undergraduate thesis, University North, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš R. Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
R. Rodeš, "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095