završni rad
Nastup i oglašavanje na društvenim mrežama

Ana Posavec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovNastup i oglašavanje na društvenim mrežama
AutorAna Posavec
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Kontinuirano pojavljivanje novih društvenih mreža i platformi za komunikaciju dokazuje da ovaj fenomen nije samo modni trend, nego sadašnjost i budućnost komunikacije. Već na samom početku razvoja društvenih mreža, to su prepoznali mnogi brandovi. Danas je snažna digitalna prisutnost neophodna za održavanje uspješne tvrtke. U ovom se radu opisuju društvene mreže i oglašavanje na njima. Osim teorijskog dijela, ovaj rad sadrži praktični dio gdje su opisani koraci pri kreiranju oglasa na Facebooku, te su analizirani njihovi rezultati. Vrsta oglasa koji se kreira na društveno mrežnoj platformi ovisi o svrsi oglašavanja, ali za svaki je oglas najbitniji jasan i sažet sadržaj, te poziv na akciju.
Ključne riječionline komunikacija društvene mreže digitalno oglašavanje Facebook oglasi
Naslov na drugom jeziku (engleski)Appearance and Advertising on Social Networks
Povjerenstvo za obranuRobert Geček (predsjednik povjerenstva)
Mario Periša (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-19
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Continuous emergence of new social networking sites and platforms for communication proves that the phenomenon is not just a fashionable trend, but the present and the future of communication. Many brands recognized this tendency at the very beginning of the development of online platforms. Today, a strong digital presence is essential for maintaining successful businesses. This paper describes the social networking sites and advertising on them. In addition to the theoretical part, this paper presents a practical part describing the steps for creating an advert on Facebook, and the results of this advert are analyzed. A type of ad that is used on social networking platform depends on the purpose of advertising, but essential for each ad is a clear and concise content and a call to action.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)online communication social media digital advertising Facebook ads
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:115416
PohranioJasna Kosić