završni rad
Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium

Mateja Pikec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovIntegrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium
AutorMateja Pikec
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada bavi se najvećim pitanjem svakog poduzetnika, ili marketing stručnjaka, što je sve potrebno učiniti kako bi poduzeća postala uspješna i konkurentna na tržištu. Marketing kao disciplina koja razmatra i definira ideje kao i rješenja kojima postići definirane ciljeve svakog poduzeća, u konačnici to je uvijek prodaja proizvoda no nije samo to važno kod uspješnog poslovanja. Marketing komunikacija polazi od potrošača, smatra se kako je potrošač zapravo i ishodište svih ostalih aktivnosti u oglašavanju. Poznavati kupca ne znači samo znati spol, dob i zanimanje, nego i niz drugih karakteristika. U današnje vrijeme, kada je informacija garancija uspjeha, sa kupcima možemo uspješno komunicirati samo ako ih zanima to što im govorimo. Rad predlaže idejna rješenja kojima bi se dosegli marketinški ciljevi tvrtke Allium, upravo držeći se definiranih koraka u planu oglašavanja, koje bi tvrtka trebala nastojati ispuniti kako bi težnja i želja za brendom imala dostojne temelje te bi dala nadu za postupno ispunjavanje dugoročnih ciljeva.
Ključne riječimarketing marketing komunikacija oglašavanje brend imidž poduzeća/tvrtke reklamna kampanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)Integrated marketing communication for small enterprises: A case study of Allinum
Povjerenstvo za obranuRobert Geček (predsjednik povjerenstva)
Mario Periša (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Subject of this thesis is questioning the greatest question of every small to medium enterprise and marketing expert. What is needed to be done to make company successful and competitive on the market. Marketing is a field that takes into account and defines ideas and solutions that we use to accomplish our predefined goals that each company sets for itself. In the end sales and sales revenue turn out to be the main goal, but they itself do not define successful business alone. Marketing communication starts with consumers. Consumers are the starting point for all other activities in marketing. To know your consumer is not just a phrase. It takes to know more than sex, age and occupation, more information is needed in this case. Now days, when information holds the keys to success, only way to talk to consumers is to make them interested in what we have to say. Thesis you have read presents ideas for achieving marketing goals set by company Allium, by relying on steps defined in marketing plan. This company should fulfill those steps if they want to be successful on the market and achieve the goals they have set.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing marketing communication advertising brand image company/SME(small to medium enterprise) advertising campaign
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
PohranioJasna Kosić