završni rad
Animiranje vode u RealFlow okruženju

Nikolina Cesar (2016)
Podaci o radu
NaslovAnimiranje vode u RealFlow okruženju
AutorNikolina Cesar
Voditelj/MentorAndrija Bernik (mentor)
Sažetak rada
Razvoj tehnologije u posljednjih dvadesetak godina omogućio je procvat računalne grafike. Danas je gotovo nemoguće raspoznati računalno generiranu sliku od one stvarne. S time dolazi i do naglog razvoja industrije vizualnih efekata. Oni nam omogućuju stvaranje scena koje bi inače bilo teško ili nemoguće snimiti. Tu se javlja problem modeliranja i animiranje vode. Pristup tom problemu razlikuje se ovisno o programskom alatu koji koristimo. Takvi alati najčešće sadrže solvere za simuliranje fluida baziranih na sustavu čestica. Jedan od takvih programskih alata je i RealFlow. U ovom radu opisan je proces izrade animacije vode kroz tri primjera koji koriste različite metode simulacije.
Ključne riječidinamika fluida Dyverso Hybrido RealFlow RealWave sustav čestica
Naslov na drugom jeziku (engleski)Water animation in RealFlow environment
Povjerenstvo za obranuDragan Matković (predsjednik povjerenstva)
Dean Valdec (član povjerenstva)
Andrija Bernik (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-11
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Technological growth in last two decades enabled uprising of the computer graphics. Today it is almost impossible to recognize computer-generated imagery from the real ones. That led to rapid growth of the visual effects industry. Visual effects enabled creation of the scenes that would be hard or even impossible to record otherwise. With that came problem of modeling and animating water. Approach to that problem varies on a software that is used. Software intended for that purpose usually contain solvers for simulating particle based fluids. One of that software is RealFlow. In this paper are shown processes of creating water animations using three different methods.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Fluid dynamics Dyverso Hybrido RealFlow RealWave Particle system
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:763120
PohranioJasna Kosić