završni rad
Proces dizajna kartonske ambalaže na primjeru toaletne vode "Royal revolution"

Nina Lajtman (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovProces dizajna kartonske ambalaže na primjeru toaletne vode "Royal revolution"
AutorNina Lajtman
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu objašnjen je sam pojam ambalaže, njegova svrha, i na primjeru su pokazane neke osnove u izradi ambalaže. Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Sam izgled ambalaže pokazao se kao bitan faktor u odabiru proizvoda pri kupovini. Ambalaža je odraz svih osobina i funkcija koje svojom jedinstvenošću privlače kupce. Proizvod bez kvalitetne ambalaže ne izgleda privlačno i ne potiče čovjeka na kupnju. Dobra ambalaža trebala bi pobuditi osjetila kupca prilikom kupovine i dati mu sliku o proizvodu i prije samog konzumiranja. Za dizajniranje ambalaže u ovom završnom radu koristišten je software Adobe Illustrator- vektorski baziran računalni program za crtanje.
Ključne riječidizajn ambalaže ambalaža boje CMYK kolorimetrija
Naslov na drugom jeziku (engleski)The design process of cardboard packaging for the "Royal Revolution" fragrance
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko (predsjednik povjerenstva)
Mario Periša (član povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this final work there is explained the very concept of packaging, it's purpose, and by using the example, there is demonstrated some basics in making of packaging. Packaging as an important part of the products marketing has a major role in selection and purchase of particular products. From the moment of production to consumption of products, practicality, functionality and design of packaging secures the product and preserves its originality and quality. The appearance of packaging proved to be an important factor in choosing products to purchase. Packaging is a reflection of all characteristics and functions that attract consumers with its uniqueness. Product without quality packaging does not look attractive and does not encourage people to purchase it. Good packaging should arouse the consumers senses during purchase and give him a glimpse of the product prior to consumption. To design the packaging in this final work it is used the software Adobe Illustrator- vector-based computer drawing program.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)packaging design packaging colors CMYK colorimetry
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:254535
PohranioJasna Kosić