završni rad
Digitalni marketing

Ana Nuši (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovDigitalni marketing
AutorAna Nuši
Voditelj/MentorIgor Klopotan (mentor)
Sažetak rada
Digitalni marketing kao pojam širi je od Internet marketinga jer obuhvaća različite forme dosega potencijalnih ciljnih grupa ne samo bazirano na korištenju interneta. Nove digitalne platforme za marketing i marketinški web servisi niču praktički svakodnevno. Dosadašnje društvene mreže redovito uvode nove mogućnosti i značajke, i to u vrijeme dok su paralelno sve oči uprte u mobilni segment digitalnog marketinga, koji sve više postaje jedan od ključnih faktora daljnjega razvoja modernog poslovanja. Digitalni marketing obuhvaća korištenje svih digitalnih komunikacijskih kanala od digitalne televizije, interneta, mobilnih telefona do svih ostalih oblika digitalnih medija.U ovom radu fokusirat ću se na to kako je nastao digitalni marketnig, njegove prednosti i nedostatci. Cilj je ovoga rada pružiti uvid i sažeti saznanja o mogućnostima digitalnog marketinga u kombinaciji s društvenim mrežama te ostalim oglašivačima.
Ključne riječidigitalni marketing internet društvene mreže
Povjerenstvo za obranuKrešimir Buntak (predsjednik povjerenstva)
Igor Klopotan (član povjerenstva)
Ivana Martinčević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Digital Marketing as a concept is broader than that of Internet marketing because it includes various forms of reach of potential target groups not only based on the use of the Internet. The new digital platform for marketing and marketing Web services are springing up virtually every day. Former social networks regularly introduce new capabilities and features, and this at a time until they are parallel all eyes in the mobile segment of digital marketing, which has become one of the key factors for the further development of modern business. Digital marketing involves the use of digital communications channels - from digital television, the Internet, mobile phones to all other forms of digital media.In this article I will focus on how the created digital marketnig, its advantages and disadvantages. The aim of this study is to provide insight and summary information on the potential of digital marketing in combination with social networks and other advertisers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)digital marketing internet social networks
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997603
PohranioMario Kolar