završni rad
Politički marketing na lokalnoj razini: kampanja u Međimurju

Marion Tučić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovPolitički marketing na lokalnoj razini: kampanja u Međimurju
AutorMarion Tučić
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je predizborna kampanja u Međimurju. Izborne su kampanje važan izvor informacija na temelju kojih građani mogu donijeti racionalnu izbornu odluku, stoga izborne kampanje trebaju biti dobro organizirane i provedene.Rad se sastoji od teorijskog djela gdje je definirano što je predizborna kampanja sa svim njezinim specifičnostima, ciljem komunikacije, ključnim porukama, ciljnim skupinama, komunikacijskim kanalima, dok je praktični dio izrađen na temelju svih saznanja iz teorijskog djela, kao prijedlog kreativnog rješenja za kampanju u Međimurju.
Ključne riječiKampanja komunikacija komunikacijski kanali ciljne skupine politički marketing lokalni izbori ključne poruke
Povjerenstvo za obranuMario Tomiša (predsjednik povjerenstva)
Mario Periša (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-25
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Election campaigns are an important source of information on which citizens can make a rational decision, therefore the election campaign should be well organized and implemented.This paper consists a theoretical part which defines the election campaign with all its specificities, the aim of communication, key messages, target groups, communication channels, while the practical part is based on knowledge from the theoretical part, as a suggestion of a creative solution for a campaign in Medjimurje.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)The campaign communication communication channels target groups political marketing local elections key messages
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579788
PohranioJasna Kosić