završni rad
Sponzorstvo i medijsko oglašavanje

Lucija Medverec (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovSponzorstvo i medijsko oglašavanje
AutorLucija Medverec
Voditelj/MentorIgor Klopotan (mentor)
Sažetak rada
U današnje vrijeme oglašavanje je svugdje oko nas. Oglašavanje je jedna vrsta komunikacije kojoj je svrha informiranje, obavještavanje potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama. Reklame kao način oglašavanja sadrže informacije, činjenice i uvjerljive poruke o onome što reklamiraju, bitno je da sve bude što vjerodostojnije. Oglašavački materijali se stavljaju na mjesta gdje se mogu lako uočiti, čak ih možemo naći i u prijevoznim sredstvima (autobus, vlak, tramvaj), ali i na autobusnim i tramvajskim stanicama. Danas se za oglašavanje uglavnom koriste masovni mediji kao što su: televizija, radio, filmovi, časopsi, novine, internet, plakati, pa čak i video igrice.
Ključne riječioglašavanje oglašivački materijali potrošači televizijsko oglašavanje
Povjerenstvo za obranuIgor Klopotan (predsjednik povjerenstva)
Ana Mulović (član povjerenstva)
Ivana Martinčević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Nowadays, advertising is everywhere. Advertising is a type of communication which is the purpose of informing, informing potential customers about products or services. Advertising as a way of advertising contain information, facts and convincing messages about what they advertise, it is important that everything be as credible. Advertising materials are placed in positions where they can be easily seen, even we can find the means of transport (bus, train, tram), but also on the bus and tram stations. Today, advertising mainly used mass media such as television, radio, movies, as interaction between, newspapers, internet, posters and even video games.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:129398
PohranioMario Kolar