diplomski rad
Definiranje poslovnih procesa i modeliranje procesa prodaje u poduzeću Mikronis

Ivan Vincek (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovDefiniranje poslovnih procesa i modeliranje procesa prodaje u poduzeću Mikronis
AutorIvan Vincek
Voditelj/MentorAnica Hunjet (mentor)
Sažetak rada
U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti između dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. Sukladno zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2000 sustav upravljanja kvalitetom daje prednost procesnom pristupu te potiče preobrazbu poslovnih funkcija u poslovne procese. Prednost procesnog pristupa je osiguravanje trajnog upravljanja vezama između pojedinačnih procesa unutar sustava procesa te njihova kombinacija i međusobno djelovanje. Zato prodaju možemo promatrati i u tom kontekstu. Kroz proces prodaje opisano je upravljanje aktivnostima u području prodaje, te kako funkcionira prodaja koja je složen proces. Za primjer opisa prodajne funkcije odabrano je poduzeće Mikronis d.o.o.
Ključne riječiProdaja kao funkcija prodaja kao poslovni proces proces prodaje vrste prodaje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Definition of business processes and modeling of processes sales in enterprise Mikronis
Povjerenstvo za obranuTanja Kesić (predsjednik povjerenstva)
Dinko Primorac (član povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Goods production is meant for the market. Goods or services are searching for the customer who is necessary for the trade process, and sale process appears as infrastructure of the trade. Trade should be viewed more as a process than the event. In the trade process sales is important for the transactions as exchange of values between two or more sides. Sale process can be viewed from multiple viewpoints. In accordance with requirements of the international standard ISO 9001:2000 quality management system prefers process approach and encourages the transformation of business functions into business processes. Advantage of process approach is ensuring permanent relations managing between individual processes and their combination and interaction. Because of that sale process can be viewed in this context. Through the process of sale, managing activities in sales area is described and also how the sales works, which is complex process. As an example, description of sale function is shown with company Mikrnis d.o.o.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)sale as function of sale as business process sale process types of sales
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:180572
PohranioJasna Kosić