diplomski rad
Instrukcijski dizajn kao edukacijski i komunikacijski alat za poboljšanje internih komunikacijskih procesa

Sandra Jovanović (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovInstrukcijski dizajn kao edukacijski i komunikacijski alat za poboljšanje internih komunikacijskih procesa
AutorSandra Jovanović
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Instrukcijski dizajn kao edukacijski i komunikacijski alat za poboljšanje internih komunikacijskih procesa može pridonijeti rastu i razvoju organizacije. Slijedeći pravila grafičkog dizajna i multimedijskih načela, instrukcijski dizajn stavlja naglasak na oblikovanje multimedijskih prezentacija koje danas sve češću primjenu imaju u korporativnoj edukaciji i obrazovnom sustavu općenito, a sve kako bi se izbjegla mogućnost opterećenja ljudske kognitivne arhitekture. Za potrebe izrade ovog diplomskog rada osmišljeno je istraživanje koje je usmjereno na utvrđivanje elemenata koji pridonose boljem pamćenju osoba koje uče korištenjem multimedijskih prezentacija. U istraživanju je sudjelovalo sveukupno 231 ispitanika koji su bili raspoređeni u sedam različitih grupa istraživanja. Namjera istraživanja je bila utvrditi utjecaj različitih multimedijskih formata integriranih u prezentaciju na pamćenje ispitanika. Diplomski rad sastoji se od 19 fotografija i shema, 28 tablica, 10 grafikona te 89 literaturnih referenci.
Ključne riječiprezentacija instrukcijski dizajn ljudska kognitivna arhitektura test sjećanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)Instructional design as a educational and communication tool for improvement of internal communication processes
Povjerenstvo za obranuAnica Hunjet (predsjednik povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ante Rončević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-13
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Instructional Design as an educational and communication tool, used for improvement of internal communication processes can contribute to the growth and development of an organization. Following rules of graphic design and multimedia principles, Instructional Design emphasizes the importance of developing a medium that doesn't overload human cognitive architecture. Multimedia presentations, which are often used in Corporate Education and educational systems in general, are just one example of such a medium. For the purpose of this thesis, a research was conducted which focused on determining the elements which can contribute to better recall of persons who learn by using multimedia presentations. There was a total of 231 respondents involved in this research. They were divided into seven different groups. The purpose of this research was to determine the impact of different multimedia formats integrated into presentation on a recall of respondents. This thesis contains 19 photographs and illustrations, 28 tables, 10 graphs and 89 literature references.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)presentation instructional design human cognitive architecture recall test
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:727941
PohranioJasna Kosić