Rad nije dostupan
završni rad
Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"

Marija Čičak (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Čičak, M. (2017). Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279

Čičak, Marija. "Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279

Čičak, Marija. "Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279

Čičak, M. (2017). 'Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279

Čičak M. Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279

M. Čičak, "Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:812279