Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Bencek, I. (2018). Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298
Bencek, Ivana. "Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298
Bencek, Ivana. "Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298
Bencek, I. (2018). 'Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298
Bencek I. Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298
I. Bencek, "Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:629298