Rad nije dostupan
diplomski rad
Poslovna komunikacija u organizaciji

Katarina Cenkovčan (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovPoslovna komunikacija u organizaciji
AutorKatarina Cenkovčan
Voditelj/MentorAnica Hunjet (mentor)
Sažetak rada
Svakodnevno poslovanje organizacija temeljeno je na međusobnoj komunikaciji svih članova i vanjskih suradnika. Samom komunikacijom se postižu organizacijski ciljevi i zbog toga je važno da komunikacija bude uspješna. U svakoj se organizaciji realizira veći broj komunikacijskih mreža koje su međusobno isprepletene. Komunikacija se pojavljuje u različitim oblicima,a to su: pismena, usmena, neverbalna te elektronička komunikacija. One se mogu odvijati putem formalnih i neformalnih kanala. Komunikacija u današnjem poslovnom okruženju je izazov gdje trebate naučiti kako se povezati sa svojim publikom, znati ukloniti komunikacijske prepreke, usvojiti pristup orijentiran na publiku te unaprijediti svoje osnovne komunikacijske vještine.
Ključne riječiorganizacija komunikacija poslovna komunikacija ekomunikacija učinkovita poslovna komunikacija
Povjerenstvo za obranuGoran Kozina (predsjednik povjerenstva)
Petar Kurečić (član povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-05-19
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Everyday business organization is based on mutual communication of all members and associates. The communication to achieve organizational goals and therefore it is important that communication is successfull. In every organization is implemented more communication networks. Communication occurs in various forms, namely : written, oral, non – verbal, and electronic communication. They make take place through formal and informal channels. Communication in today`s business enviroment is challenge where you need to learn how to connect with your audience, know to remove communication barriers, adopt and aproach focused on the audience and improve your communication skills.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)organization communication business communication e–communication efficient business communication
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:176389
PohranioJasna Kosić