završni rad
Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?

Ivan Krznarić (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad...

Krznarić, I. (2018). Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije? (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, Ivan. "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, Ivan. "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić, I. (2018). 'Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

Krznarić I. Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije? [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711

I. Krznarić, "Utjecaj komentara na recepciju medijskih sadržaja. ili cijena oneline interakcije?", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:620711