diplomski rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Varaždinskoj županiji

Danijela Habunek (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Varaždinskoj županiji
AutorDanijela Habunek
Voditelj/MentorMajda Tafra-Vlahović (mentor)
Sažetak rada
Društveno odgovorno poslovanje suvremena je poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća. Trend društveno odgovornog poslovanja proširio se po cijelome svijetu pa tako i u Hrvatskoj. U današnjim uvjetima poslovanja koje obilježava snažna konkurencija povećana je osjetljivost potrošača koja ima sve veći utjecaj na poslovni uspjeh. Uključivanjem ovakvog načina poslovanja poduzeće osigurava dobru reputaciju, financijsku stabilnost i budućnost tvrtke. Ideja ovog rada jest istražiti utječe li društveno odgovorno poslovanje poduzeća na ponašanje potrošača u Varaždinskoj županiji.
Ključne riječidruštveno odgovorno poslovanje potrošači Varaždinska županija
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Corporate social responsibility is a modern business practice applied with increasing number of enterprises. The trend of socialy responsible corporations has spread throughout the world and in Croatia. Today's business conditions are characterized by strong competition and increased consumer sensitivity which has an increasing impact on business success. The inclusion of this type of business, provides the company good reputation, financial stability and a bright future. The idea of this graduate work is to explore the influence of the corporate social responsibility of enterprises in the consumer behavior in Varazdin county.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:816335
PohranioJasna Kosić