Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za umjetničke studije
Citirajte ovaj rad
Krmić, G. (2021). Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986
Krmić, Goran. "Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986
Krmić, Goran. "Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986
Krmić, G. (2021). 'Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986
Krmić G. Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986
G. Krmić, "Velika očekivanja - Postmodernistički marketing u javnom prstoru", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:615986