Naslov Vizualni identitet restorana "Wish&Fish"
Naslov (engleski) Visual identity of the restaurant "Wish&Fish"
Autor Elena Lemić
Mentor Robert Geček (mentor)
Član povjerenstva Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Robert Geček (član povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Krobot (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2022-09-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak Vizualni identitet je sustav koji sadrži skup simbola, ikona, slika i boja koji se koriste za definiranje vizualnog izgleda tvrtke i njenih proizvoda. Riječ je o dizajnerskom rješenju koje kombinira grafičke simbole i riječi koje vizualno predstavljaju tvrtku, proizvod ili uslugu. To je cjelokupan izgled tvrtke, od promotivnih materijala, izgleda poslovnog prostora, izgleda ambalaže i etiketa do ovih dobro poznatih vizualnih elemenata kao što su logotipi , katalozi itd.
Logotipi služe za predstavljanje određene organizacije ili tvrtke kroz vizualnu sliku koju je lako razumjeti i prepoznati. Logotip općenito uključuje simbole, stilizirani tekst ili oboje. Logotipe često izrađuju grafički umjetnici u dogovoru s tvrtkom i marketinškim stručnjacima. Kao ključni dio identiteta organizacije, logotip mora pokušati komunicirati bit brenda tvrtke ili onoga što organizacija predstavlja. Zbog toga je dizajniranje logotipa kritičan posao za grafičkog dizajnera i često je kreativan proces koji zahtijeva istraživanje i konzultacije. Za međunarodne organizacije moraju se uzeti u obzir kulturne razlike u simbolizmu ili povezanosti boja. Logotip nije namijenjen objašnjavanju ili izravnoj prodaji tvrtke. Umjesto toga, njegova jedina svrha je identificirati tvrtku na način koji je pamtljiv i poznat.
Sažetak (engleski) Visual identity is a system that contains a set of symbols, icons, images and colors that are used to define the visual appearance of a company and its products. It is a design solution that combines graphic symbols and words that visually represent a company, product or service. It is the entire look of your company, from promotional materials, the layout of the business premises, the layout of packaging and labels to these well-known visual elements such as logos, mobile applications, catalogs, etc.
Logos are used to represent a specific organization or company through a visual image that is easy to understand and recognize. A logo generally includes symbols, stylized text, or both. Logos are often created by graphic artists in consultation with the company and marketing experts. As a key part of an organization's identity, a logo must attempt to communicate the essence of the company's brand or what the organization stands for. This is why designing a logo is a critical job for a graphic designer and is often a creative process that requires research and consultation. For international organizations, cultural differences in symbolism or color association must be taken into account. The logo is not intended to explain or directly sell the company. Rather, its sole purpose is to identify the company in a way that is memorable and familiar.
Ključne riječi
vizualni identitet
boja
logotip
brend
grafički simboli
Ključne riječi (engleski)
visual identity
color
logo
brand
graphic symbols
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:520121
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-15 13:47:29