Naslov Proces produkcije prezentacijskog reklamnog videa
Naslov (engleski) Production process of of a presentational advertising video
Autor Matko Jalušić
Mentor Dragan Matković (mentor)
Član povjerenstva Andrija Bernik (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dragan Matković (član povjerenstva)
Član povjerenstva Nikola Jozić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica
Datum i država obrane 2023-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije
Sažetak U radu je opisan potpuni proces produkcije prezentacijske reklame. Prvo je opisana komunikacija s naručiteljem, te razrada ideje, prema kojoj su određene daljnje stavke poput odabira potrebne opreme, redoslijeda snimanja, željenih dodatnih efekta u postprodukciji i sličnog, što je postepeno opisano u radu.
Dogovoreno je ubacivanje popratnog pozadinskog glasa koji bi ukazivao mogućnosti projekta, za što su napisana dva paralelna teksta za dvije slične varijante reklame. Također, zbog potrebe zračnih kadrova dogovorena je i suradnja s operaterom drona za njihovo snimanje. Nakon snimanja videomaterijala, napravljena je cjelokupna obrada kadrova, boja, zvuka i 3D efekata u programu kako bi se naručitelju mogli isporučiti gotova videa.
Važno je napomenuti kako su na početku, na kraju i kroz sam video dodani vlastiti logotipi kako bi video prezentiran publici dao referencu i ostvario svijest na pružanje sličnih videoprodukcijskih usluga za njihove potencijalne marketinške potrebe.
Rad je pisan na način da objasni i učini pristupačnim pružanje usluge videoprodukcije niskog budžeta potencijalnim osobama zainteresiranim za samozapošljavanje u ovom sektoru, ili manjim agencijama koje razmišljaju o ekspanziji u njihovoj ponudi.
Sažetak (engleski) The paper describes the complete production process of a presentational advertisement. First, the communication with the customer is described, then development of the idea, according to which further items such as the selection of necessary equipment, the recording order, the desired additional effects in post-production and the like are determined, which are gradually described.
Insertion of an accompanying background voice was agreed to, that would indicate the possibilities of the product, for which two parallel texts were written for two similar variants of the advertisement. Also, due to the need for aerial footage, cooperation with a drone operator for its filming was agreed upon. After the recording of the video material, the overall processing of the frames, colors, sound, and 3D effects was done in the editing program in order to be able to deliver finished videos to the customer.
It is important to note that own logos were added at the beginning, ending and throughout the video itself to give its audience a reference and create awareness of the availability of similar video production services for their potential marketing needs.
The paper is written in a way to explain and make approachable the provision of low-budget video production services to people potentially interested in self-employment in this sector, or to smaller agencies that are thinking about expanding their services.
Ključne riječi
produkcija
planiranje
snimanje
koncept
naručitelj
oprema
3D efekti
Ključne riječi (engleski)
production
planning
filming
concept
customer
equipment
3D effects
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:745880
Studijski program Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-11-24 14:59:45