završni rad
Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije

Hruško, Ivana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Hruško, I. (2023). Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

Hruško, Ivana. "Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

Hruško, Ivana. "Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

Hruško, I. (2023). 'Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

Hruško I. Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

I. Hruško, "Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:894979

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.