diplomski rad
Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača

Krnjak, Magda
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Krnjak, M. (2024). Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, Magda. "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, Magda. "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak, M. (2024). 'Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Krnjak M. Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

M. Krnjak, "Utjecaj video streaming pretplatničkih usluga na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:602626

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.