-
-
Percepcija lifestyle novinarstva u području tema održivog razvoja društva
-
Ivona Čulo Medijska praksa današnjice suočena je s izazovima i novim fenomenima koje
redefiniraju društvenu ulogu medija i način na koji ih danas korisnici percipiraju i
interpretiraju. Društveno odgovorno novinarstvo bilježi kontinuirani pad dosega i
financijske samoodrživosti, a time i važnosti. Stoga je nužno, u skladu s društvenom
svijesti i novinarskom etikom, financijski održivije i stabilnije lifestyle novinarstvo
oplemeniti uvođenjem društveno odgovornih tema vezanih za...
-
-
Upotreba pametnih telefona u generaciji "Z" hrvatskih srednjoškolaca - motivi i očekivano zadovoljstvo
-
Mira Ognjan Ahonen (2008.) i Goggin (2011.) proširuju sistematizaciju medija te mobilne telefone navode
kao sedmi medij. Srednjoškolci koji su bili predmet ovoga istraživanja rođeni su između 2002.
i 2006. godine te, prema „generacijskoj teoriji“ (Mannheim, 1952.; Strauss i Howe,
1997.), pripadaju generaciji “Z „. Ta je generacija snažno suživljena s pametnim telefonima
te velik dio svojega vremena provodi uporabljujući iste. Cilj disertacije jest istražiti navedeni
segment...
-
-
Development and application of the modified model of ICT sectors extraction in the Croatian economy
-
Damira Keček In a modern, globalized society, information and communication technology (ICT) is
considered as one of the most important drivers of continuous growth and development
of almost every national economy. Despite the advantages that ICT provides in achieving
ecient production, faster economic development and successful absorption of new
knowledge and technology, the role of the ICT sectors in the economy, especially the part
that quanties the importance of the ICT sectors and the...
-
-
Medijska konvergencija
-
Anita Šulentić Početkom 21. stoljeća digitalizacija je snažno utjecala na medijske krajolike svih razvijenih
zemalja uvlačeći ih u proces konvergencije u tehničkom, tehnološkom i sadržajnom smislu.
Analognu tehnologiju (FM) kao dominantnu opciju za distribuciju svojih programskih sadržaja
koristi još samo najstariji elektronički medij na svijetu, radio.
Međutim unatoč razvijenoj hrvatskoj radiodifuziji (137 nakladnika za FM radio koji emitiraju
141 program, 12 programa Hrvatskog...
-
-
Semiotički aspekti tradicijskih tetovaža katolkinja s područja Bosne i Hercegovine i njihovo komunikacijsko značenje
-
Vesna Haluga Disertacija tematizira semiotičke aspekte tetovaža žena katolkinja u Bosni i Hercegovini,
funkciju tradicijske tetovaže s identitetsko vjerskog komunikacijskog aspekta, prvenstveno
kao sredstvo vizualne komunikacije te suvremeno komunikacijsko značenje tradicijske
tetovaže. Od prvobitne zaštitne funkcije, preko tradicijsko običajne pa sve do forme
identitetske identifikacije (izričaja identiteta), tetovaža žena katolkinja u Bosni i Hercegovini
kroz povijest nije...
-
-
Uloga informacijsko- komunikacijske tehnologije u unaprjeđenju modela komuniciranja muzeja
-
Renata Peroš Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije, pokrenuo je i omogućio muzejima
širu promidžbu i dvosmjernu komunikaciju s publikom. Disciplinarni temelj muzeologije u
polju informacijskih i komunikacijskih znanosti vidljiv je u samim strukturama široko
rasprostranjenih sustava za organizaciju i prezentaciju muzeja i građe koju posjeduje. Do
upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije, komunikacija u muzejima bila je
uglavnom jednosmjerna. Rezultat komunikacije koji je kroz...
-
-
Utjecaj upravljanja kompetencijama ljudskih potencijala na uspješnost poslovanja malih i srednjih poduzeća
-
Iva Klepić Human resources are the most valuable resource of the organization and they use and manage other resources in the organization (financial, material and information). The success of the organization is based on the quality of human resources, their competencies, motivation, loyalty, and their business results. The basic aim of this research is to determine whether and to what extent Human resources competency management influences the business success of small and medium enterprises. The...