završni rad
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače

Elizabeta Šulentić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad...

Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 20.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459