Naslov Emocije u pismenoj poslovnoj komunikaciji
Autor Ivana Lozić
Mentor Ana Globočnik Žunac (mentor)
Član povjerenstva Ana Globočnik Žunac (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vesna Sesar (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Mulović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Koprivnica) (Odjel za poslovanje i menadžment) Koprivnica
Datum i država obrane 2016, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Komunikacija je odnos između dvoje ljudi i potrebna je u svakodnevnom životu kako bi se razvio i održao odnos te se njome također prenose i obavijesti. Čovjek koji je emocionalno biće, prilikom komuniciranja se neće uvijek tako ponašati, nego će više težiti prema racionalnom razmišljanju i ponašanju. U poslovnoj organizaciji bez dobre komunikacije nema uspjeha, a ključ uspjeha su također i pozitivne emocije. Njima se održavaju odnosi, zbližavaju se s timom i planirani ciljevi se na takav način ostvaruju. Svaki dobar menadžer treba biti dobar komunikator i lider jer će time ostvariti dobar tim za svoju organizaciju. Dobrim planom i organizacijom svoje djelatnike usmjerava prema boljem i motivira ih za daljnji rad, time on postaje zadovoljan a djelatnici svojim uspjehom postaju zadovoljni, odnosno na poslu vlada pozitivna atmosfera. Ukoliko tog nema, dolazi do stvaranja negativnih emocija i frustracija na poslu. Kako emocije mogu biti pozitivne one mogu biti i negativne i s njima se treba znati nositi.Danas se puno komunicira i preko društvenih mreža te se na taj način ljudi povezuju sa svijetom. Najveći značaj društvenih servisa stekla je elektronička pošta, koja je ipak u poslovnoj komunikaciji i najkorištenija. U današnjem modernom dobu, društvenih mreža ima puno više i postale su praktičnije. Pružaju bržu i lakšu komunikaciju, a ljudi se uglavnom njima koriste jer smatraju da nemaju vremena za komunikaciju licem u lice koja se nikako ne bi smjela zanemariti. Koliko god pismena poslovna komunikacija bila praktična, nikad neće zamijeniti komunikaciju licem u lice niti će Internet zamijeniti ostale medije u toj količini da će se ljudi fokusirati samo na takvu vrstu medija. U pisanoj poslovnoj komunikaciji, kako bi se poruka dočarala i kako bi se dao bolji efekt poruci, koristit će se emotikoni, a samim time poruka će se bolje shvatiti odnosno tada ne bi trebalo doći do nesporazuma u komunikaciji. Osim toga, emotikonima pokazujemo svoje osjećaje, no u ovom radu istražit će se je li njihovo korištenje u takvoj komunikaciji prihvatljivo i koriste li se njima na poslu.
Sažetak (engleski) Communication is a relationship between two pepole, it's necessary in everyday life for developing and maintaining relationship and also for sending the right notification.Man is an emotional being but, when communicating, is not always acting like that. In that case he will be more inclined to rational thinking and behavior. The business organization without proprer communication will be without secces, but the key to success could also be positive emotions. They maintain relations, they get closer with the team and planned goals are achieved in such a way. Every good manager be a good communicator and leader as this will make a good team for your organization. Good plan and organization keeps emloyees motivated for further work, they feelmore productive and also it creates positive work atmosphere. If this does not, the generation of negative emotions and frustration at work. How emotions can be positive they can be negative and that emotions are mostly and usually covered up. Today, most common communication is trough social networks. In this way, people connect with the world. The greatest significance of social networks as quired e-mail, which is still in business communication and is the most used. In today's modern age, social network has become more practical. It provides faster and easier communication so people generally use them because they don't have time anymore for face-to-face communication. That kind of communication will never be at extinct. As much as written business communication was practical, will never replace face to face communication, nor will it replace other media in the amount that people focuses on that type of media. In a written business communication, in order to capturet he message and to give a better effect of the message, will be used emoticons. Therefore, the message will be better understood and it in conclusion, emoticons express our feelings and in this paper will explore whether is their use in such communication acceptable and is it used in work.
Ključne riječi
poslovna komunikacija
pismena komunikacija
emocije u pismenoj poslovnoj komunikaciji
emotikoni
Ključne riječi (engleski)
business communication
written communication
emotions in written communication
emoticons
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:660245
Studijski program Naziv: Poslovanje i menadžment u medijima Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-01-20 13:13:17