Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Hlebec, V. (2015). Reklame, potrošačka kultura i strast (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
Hlebec, V. (2015). 'Reklame, potrošačka kultura i strast', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
Hlebec V. Reklame, potrošačka kultura i strast [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577
V. Hlebec, "Reklame, potrošačka kultura i strast", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577